torsdag 30. august 2012

dåpsplanlegging....

Straks klart for dåpen til Andreas og snart i mål med det meste! Selskapet skal vi ha på jobben min, www.fannycafe.no og tror det blir veldig bra! Superkoselig lokale og god mat! Skal bake dåpskaka selv, og har kjøpt bilde av vidunderet mitt på sukkerark. Det har jeg aldri gjort før, men håper det går bra!! :)

Dåpskjolen har min mormor heklet til sine barnebarn, og nå har den gått videre til hennes oldebarn! Jeg har brodert navn og årstall på alle som er døpt i den nederst på kanten. Da eldstegutten min ble døpt byttet jeg ut de lyseblå gamle sløyfene med nye mørkeblå.

Har tatt litt bilder av pynten jeg har kjøpt inn til å ha på bordet, og av marsipanbokstavene og blomstene jeg har laget til kaka :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar